lørdag den 12. januar 2013

2012 blev til 2013... Året der gik...

Så, jeg har ikke opdateret i lang tid, for lige pludselig gik tiden bare... Alt har været lidt kaotisk her på det seneste og jeg har svært ved at se fremad lige nu...
Så i stedet vil jeg lave en året der gik...

Så, hvad er der sket i år?
Tjo, jeg startede året med at indrømme over for en at jeg var forelsket i hende, så blev jeg afvist - men det gjorde ikke ondt, og snart indså jeg at det ikke hende men derimod en anden jeg var forelsket i... big fail...
Så, jeg indrømmede over for min bedste veninde at jeg var biseksuel, ikke en nem ting men jeg er glad for at jeg gjorde det. Det hjalp indeni...
Jeg fik en kæreste... tja, den første del af året var mest tilvendelse til et nyt "jeg" og eksamener...
Jeg gik ud af niende, kom på Langeland med svigerfamilien... jeg fik erklæret angst, startede på gymnasiet...
Første gymnasie fest, kærestens 19-års... druk... osv...
Efterårsferien, den bedste ferie nogensinde, tilbragt med kæresten... november kom, hun tog afsted, jeg fik tilbagefald og alt fremskridt gik tabt...
december, jeg byggede mig selv om, begyndte at træne, tog mig sammen, ændrede min livsstil... og igen; tilbagefald..
Juleaften, nytår... intet specielt, nytår tilbragte jeg med Roxi, det var hyggeligt...

Okay, mit tilbagesyn er depri, fordi jeg ser det samme gå igen; hver gang jeg får noget godt, så sker der noget skidt... jeg har fået tilbagefald på tilbagefald... jeg har det nu, jeg er træt, trist, følger ikke med i skolen og vil bare have min kæreste... det gør ondt... jeg ved ikke hvor meget mere jeg kan holde til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar