lørdag den 8. december 2012

Rigtige venner? Yeah right...

Så, det er gået noget tid siden jeg sidst opdaterede... Har haft travlt med mit skolearbejde og har egentlig ikke haft så meget at skrive...

Efter i mandags er jeg begyndt at tage ting mere seriøst. Min fars kommentar omkring fodbold fik mig ligesom til at indse hvor meget jeg er gået i stå siden hun rejste og nu er det vist på tide at jeg ligger det bag mig og kommer videre...

En ting der dog er sket er at jeg har mistet min tålmodighed nu... Det her var virkelig sidste dråbe, jeg gider ikke mere.
Rigtige venner? Yeah right... jeg troede virkelig at det var det de var, men ja. åbenbart ikke!
Lige for tiden har jeg 4 venner som jeg skriver med og som virkelig bekymre sig om mig, 4 venner har valgt at være der for mig når jeg har det værst. 4 venner ud af alle dem som altid sagde de var der for mig, som jeg hjalp, som altid fortalte mig at vi ville hænge sammen... jeg forstår det ikke? Hvad gjorde jeg galt siden I pludselig er sammen uden mig?...

Det værste? Det her har foregået i lang tid nu, at folk "glemmer" mig og simpelthen bare er sammen uden mig... at venner fra fjerne steder i landet kommer på besøg og er sammen med alle andre end mig... det gør ondt? opdager I det? opdager I hvordan I sårer mig? hvordan jeg bare ignorer det fordi jeg holder af jer?
Men jeg er træt af det nu... Jeg gider ikke mere! Hvis folk ikke kan skrive bare en enkelt gang imellem, eller måske bare foreslå at vi kan ses eller skrive sammen, når mine "venner" bare bruger mig som aflastning eller til at komme i kontakt med andre - drop det! jeg gider ikke mere...

Jeg ved nu hvem jeg kan stole på, hvem der står bag mig når jeg er længst væk og hvem der efterlader mig når jeg har allermest brug for hjælp...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar