lørdag den 1. december 2012

1. December

Så er december kommet, og jeg startede fint december med at være fuldkommen væk til en fest... Flot...

Ja, jeg var til fest i går aftes, og det gik vildt for sig. Sådan, virkelig vildt. Måske lidt for vildt, men efter en uge hvor jeg bare har haft ondt af mig selv så var det veltrængt at komme ud og få festet igennem, slå hjernen fra bare én enkelt aften og tage konsekvenserne bagefter.

Havde været nervøs hele dagen og var ikke rigtig i stand til at spise, brugte flere timer på at finde det rigtige outfit, (det var hiphop fest) og da jeg endelig kom ud af døren var jeg stresset, havde ikke spist siden klokken 12 (klokken var på det tidspunkt 20.15 - vi skulle være der senest 21.) og allerede indtaget en cider på mindre en ti minutter...
Nårh, men jeg kommer derind, finder min veninde fra klassen og vi får danset i godt og vel en 20 minutter før vi beslutter os at få noget at drikke.
Fint nok, jeg køber et stort glas hvidvin - 20 kr., en okay fair pris. Efter maks 5 minutter har vi begge drukket vores genstande og går tilbage for at danse. Først mærker jeg intet, men efter lidt tid føles min krop bare virkelig varm og tingene begynder at blive sløret, jeg mistet balancen og kan ikke stå stille.

Det var så her jeg burde stoppe, sige "ikke mere nu," og få danset det sidste væk inden jeg skal hjem, men nej, så klog er jeg ikke. Så omkring 22.00 bliver der købt en lille hvidvin, som hurtigt er væk, og herefter er aftenen meget sløret. Jeg husker varmen, dansene. Mit hoved var klart, jeg husker at jeg prøvede at skrive med Roxi og med kæresten, men at jeg ikke ramte rigtigt på tasterne.
Min veninde begyndte at snave en dreng og jeg blev en smule misundelig, savnede min egen kæreste og dansede pludselig med drengene fra min egen klasse - intet voldsomt, de vidste de skulle holde hænderne væk, at jeg var off limit.

Jeg kom hjem lidt klokken lidt i 1 i nat... godt rundforvirret og klokken 6 vågnede jeg, desorienteret og uden egentlig at kunne bevæge mig ordentlig.
Der er ingen tømmermænd, men er godt bagstiv og har nu lagt mig til at se Glee sæson 1 forfra, bare indtil jeg får balancen tilbage, eller holde op med at gynge når jeg sidder op...

Men, god start på december!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar