mandag den 3. december 2012

Sygdom, aflyste timer og skuffelse...

Så, med vinteren kommer sygdommen og den er ved at få taget fat i mig - igen...
Har haft ondt i halsen hele dagen, hoster og er træt... Min migræne truer også med at komme tilbage, fedt...

Jeg tog dog alligevel i skole i morges, velvidende at vi havde aflyste timer - fedest!
Vi havde fysik i første time, hvor vi lærte om solsystemet og skulle udenfor for at lege sol, måne og jord. Det var koldt!
Bagefter lavede vi nogle opgaver og så var der pause.
Efter pausen var der idræt, og av min krop! Vi skulle styrketræne, og med sygdom i kroppen så kunne jeg bare intet, blev træt af alt og endte med at være så smadret da vi var færdige - jeg var glad for at jeg fik fri bagefter!

På vej hjem i bussen vælger jeg at tjekke min face, og hvor er jeg glad for at jeg gjorde det! I det jeg tjekker min facebook opdager jeg at min kæreste er på, så jeg skynder mig at skrive til hende og det endte med at vi skrev sammen i omkring en time, jeg havde så dejlig en følelse indeni bagefter! <3

Den blev dog smadret af lektierne, jeg gider ikke flere analyser! Jeg valgte naturvidenskab af en grund... åndssvage dansk!.

Nårh, jeg har fået lavet det og sendt det, tager til takke med det 4-tal jeg får, overkommer ikke gøre noget ved det...

Jeg overvejede at blive hjemme fra fodbold, men da jeg nævnte det for min far så blev han så skuffet, sagde jeg ikke tog det alvorligt og spurgte hvorfor jeg overhovedet går til det når jeg alligevel aldrig er der.
Den sad.

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Elsker fodbold, men halvdelen af tiden har jeg bare ikke overskud til det... Og efter hun er rejst så er jeg bare trist og gider ingenting længere..
Kun Roxi opmuntre mig ved at gå med til alle mine tossede idéer... xD

Håber det snart vender, vil gerne have en god jul, ikke mere drama eller flere tårer... En god jul. Det er hvad jeg ønsker mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar